Biuro techniczno-handlowe od środka

Dlaczego warto skorzystać z usług biura techniczno-handlowego? Jak wygląda praca w biurze techniczno-handlowym? Na te pytania postaramy się odpowiedzieć.

Biuro techniczno-handlowe to jeden z podstawowych działów każdego przedsiębiorstwa, zajmującego się sprzedażą maszyn i elementów urządzeń przemysłowych. Do zadań zespołu techniczno-handlowego należy m.in.: aktywna sprzedaż towarów, pozyskiwanie nowych klientów oraz rzetelne informowanie kontrahentów o technicznych parametrach produktów. W dzisiejszym artykule postaramy się przybliżyć pracę biura techniczno-handlowego SCHIPolska, który od 2002 roku sprzedaje innowacyjne elementy maszyn i urządzeń.

Dlaczego warto skorzystać z usług biura techniczno-handlowego?

Zakup odpowiednich elementów oraz podzespołów maszyn to dość czasochłonne i wymagające zajęcie, szczególnie dla osoby, która na co dzień nie zajmuje się obsługą urządzeń w przedsiębiorstwie. Z drugiej strony nawet specjaliści zarządzający flotą maszyn przemysłowych często nie mają dokładnej wiedzy na temat nowinek technicznych i innowacyjnych rozwiązań, np. napędów pneumatycznych. Czy warto, więc samodzielnie decydować o zakupie nierzadko drogich elementów, od których będzie zależeć wydajność całego procesu produkcyjnego?

Zdecydowanie nie! Jeżeli szukasz nowych podzespołów do maszyn przemysłowych, koniecznie skontaktuj się z biurem techniczno-handlowym wybranego dostawcy części. Możesz być pewien, że w tym dziale pracują wyłącznie wykwalifikowane osoby, które doskonale rozumieją potrzeby klienta i spośród setek podobnych komponentów wybiorą dokładnie te, których potrzebujesz. W biurze techniczno-handlowym SCHIPolska zatrudniamy specjalistów z wykształceniem technicznym, którzy doskonale wiedzą, jak Ci pomóc.

Jak wygląda praca w biurze techniczno-handlowym?

Praca w biurze techniczno-handlowym nie różni się wiele od pracy w zwyczajnym dziale handlowym. Nasi pracownicy, doradcy techniczno-handlowi, są odpowiedzialni za:

  • utrzymywanie stałych i pozytywnych relacji z klientami,
  • realizowanie założeń planu sprzedażowego,
  • dbanie o profesjonalny wizerunek przedsiębiorstwa,
  • pozyskiwanie nowych kontrahentów,
  • rozwój oferty sprzedażowej.

Poza częścią handlowo-sprzedażową, pracownik biura techniczno-handlowego jest zobowiązany do prowadzenia konsultacji technicznych. Doradcy zatrudnieni w biurze SCHIPolska z chęcią odpowiadają na wszystkie pytania klientów związane z aspektami technicznymi. Jeżeli nie wiesz, który osprzęt sprawdzi się w Twoim przedsiębiorstwie lub nie jesteś pewien, jaką część wybrać, koniecznie sięgnij po pomoc biura techniczno-handlowego.

Dlaczego warto wybrać biuro SCHIPolska? Dla nas klient jest najważniejszy. Doskonale wiemy, jak realizować jego potrzeby i jakie produkty wybrać, aby stał się liderem w swojej branży.